SILA "CLICK NEW TAB FOR DETAIL POST" JIKA MENGHADAPI MASALAH MEMBACA ENTRI SILA EMAIL KAN PADA CAKERAWALA IBTISAM TERIMA KASIH

Sep 13, 2014

Hari Koperasi Negara



assalamualaikum semua..hari ini ana nk cerita ttg pengalaman ana selama berada di dalam perkarangan Hari Koperasi Negara pada 22-24 Ogos 2014.  Hari Koperasi Negara ini dibawah program Kementerian Perdagangan Dalam Negeri Koperasi dan Pengguna yang berlansung di Kuala Pilah.. Disebabkan ana bekerja di dalam Koperasi Tahfiz Negeri Sembilan jadi ana dapatlah menjadi salah 1 daripada koperasi yang terlibat di dalam karnival ini..

Menterinya juga adalah anak jati Negeri Sembilan yg dilahirkan di Kuala Pilah iaitu Dato hasan Malek.. Beliau adalah sangat sporting dan mesra rakyat.. 

Karnival ini dirasmikan oleh Y.A.B. Tan Sri Dato' Haji.Muhyiddin bin Mohd. Yassin, dan mmg terbaik lah..selama ini mmg teringin nk berjumpa depan2 dgn org kuat dalam kepimpinan Malaysia..

karnival ini mmg sudah diuar2 kan di dalam tv dan mendapat sambutan yang paling hangat kerana seluruh koperasi di seluruh negeri datang ke n9..

ana juga dptla jgk bergambar dgn beberapa orang dikawasan yg terdekat kerana booth ana dibahagian belakang sekali..jd agak susah untuk berjumpe dengan mereka.,

inilah kenangan ana selama bersama dengan koperasi Tahfiz N9..sekarang ana sudah bertukar kerja lain..mudahan mereka dapat mempertingkatkan daya usaha saing mereka di dalam membentuk koperasi mereka sendiri.













0 comments: