SILA "CLICK NEW TAB FOR DETAIL POST" JIKA MENGHADAPI MASALAH MEMBACA ENTRI SILA EMAIL KAN PADA CAKERAWALA IBTISAM TERIMA KASIH

Sep 13, 2014

Sambutan hari Raya Tentera dan Polis di Perkarangan Istana Lama



Assalamualaikum semua..hari ni ana nk ceritakan ttg pengalaman ana bersama keluarga apabila berada di dalam majlis sambutan hari raya bersama tentera dan polis di perkarangan istana lama.. mme bes sbbnya ana da lme nk jmpe dgn ketua2 tentera dan polis ni..

mmg ramai yg hadir kerana mereka menjemput ahli tentera dan polis,para pesara tentera dan polis,anak2 OKU serta warga emas..tidak dilupakan juga anak2 yatim piatu..

majlis dimeriahkan dengan qasidah burdah daripada kumpulan qasidah ya hanana..mmg suasana yg penuh Islamik..ana gembira jgk la hehe..

paling ana tgu2 adalah ketibaan para2 div vvip kehormat seperti ketua pemimpin negara kita, dato' seri najib tun razak, tan sri Muhyidddin Yassin, Yg Dipertuan Agong, Dato Hisyamuddin, Dato Zahid Hamidi dan panglima tentera dan ketua polis negara,.apabila mereka masuk aje dalam perkarangan Istana, paluan rebana dan pancaragam dimainlan oleh gabungan pancaragam tentera dan polis..

selepas kedengaran lagu negaraku dan lagu wilayah persekutuan oleh kumpulan koir gabungan.

yg tidak disangka2 adalah ketibaan tun Mahathir Mohamad ke dewan makan VVIP..wah umur die da cecah 80 tahun tp masih kuat..semoga Allah merahmati beliau dan keluarga.

dan inil;ah acara yg paling best sbb ank2 yatim,anak2 OKU akn dpt duit raya..ana x dpt la hahaha

inilah pengalaman ana wassalam
















































0 comments: